Стандартні інструкції по заміні вставного патрону в розбірній стійці
Застереження
- Одночасно демонтуйте лише одну стійку з автомобіля.
- Помістіть всі кріпильні деталі в один бік в точній відповідності, в порядку видалення, так, щоб Ви могли повторно зібрати всі ці частини пізніше в зворотному порядку.
- Пошкоджений пилзохісний чохол повинен буде замінений новим.
- Стискуючи пружину (5), будьте обережним, щоб при ривку не пошкодити поршньовий шток, оскільки пошкодження викличе витік масла.
- Гайки та болти верхнього кріплення мають бути затиснуті з вказаним моменту затягування, як рекомендовано автомобільним виготівником. Всі інші гайки та болти мають також бути обжаті.
- У разі потреби, видаліть повітря з магістралі системи гальмування. Переконаєтеся, що розширювальний бачок гальмівної рідини знову наповнений до потрібного рівня.
Демонтаж
- Відзначте положення верхньої пластини (4) на кузові так, щоб повторно зібрати в тому ж самому положенні.
- Спіральна пружина (5) має бути стисла спеціальним інструментом після демонтажу стійки з автомобіля.
- Видаліть лише ті гайки і болти (6) в нижньому кріпленні, які дозволять від'єднати стійку від осі автомобіля.
- Відкрутіть гайки верхньої опори (7), що залишилися та потім видаліть стійку з автомобіля.. В деяких випадках гальмівний барабан має бути притриманий, в той час як віддаляється стійка.
- Переконавшись, що спіральна пружина (5) стисла, відкрутіть головну кріпильну гайку штока (2) та кріплення, що залишилися.
- Відкрутіть кріпильне кільце (9) розбірної стійки. Всі внутрішні деталі можуть бути видалені.
- Переверніть стійку дном вгору, щоб видалити залишки старого масла.
Установка
- Перед збіркою залийте в корпус стійки 40-50 грамів масла.
- Після прокачування, вставте новий вставний патрон (8). Використовуйте втулку з комплекту(10), якщо потрібно та встановіть як показано на малюнку.
- Використовуючи кріпильну гайку (1) затисніть вставний патрон в стійці (альтернативно можна використовувати оригінальну кріпильну гайку (9)).
- Перевірте всі монтажні деталі на предмет їх зносу, підготуйте їх в правильному порядку, перевірте комплектацію.
- Зберіть амортизаційний вузол на автомобілі, в порядку, повністю протилежному до процедури демонтажу.
Упевніться, що верхня опора (1) встановлена в положення відповідно до відміток.
Правова обмовка: Ці інструкції представлені лише як загальні рекомендації. <GOODROAD> не несе відповідальності за ущерби, які можуть з'явиться в результаті використання цих рекомендацій.< GOODROAD> рекомендує використовувати індивідуальні інструкції, що знаходяться в коробках з амортизаторами та звертатися до допомоги кваліфікованих майстрів автомобільних ремонтних станцій.