Випробування амортизаторів GOODROAD
Випробування на стенді показують принципову відмінність характеру роботи амортизатора “Goodroad” від характеристик амортизаторів інших виробників, що полягає в тому, що в амортизатора “Goodroad”, в діапазоні малих швидкостей, опір амортизатора мінімальний, але при збільшенні швидкості штока відбувається більше збільшення опору амортизатора.

На автомобілі інтенсивність збільшення сили опору амортизатора при кожному спрацьовуванні, відповідає інтенсивності збільшення вібраційної сили, але з протилежним знаком; це дає ефект рівної дороги. Окрім цього, відсутність зламу графіка при швидкості штока від -0,1 м/с до +0,1 м/с. тобто, у момент зміни напряму руху штока, забезпечує максимально комфортну роботу амортизатора при будь-якій швидкості автомобіля, а за рахунок прогресивної характеристики при прискоренні штока , забезпечує відмінну керованість у всіх режимах руху.
Дозуючі деталі, забезпечуючі зусилля опору амортизатора при 80 - 90% часі його роботи, між собою не стикаються і це забезпечує великий їх ресурс. Амортизатори “Goodroad” випробовуються на різних автомобілях вже більше 7 років і можуть бути встановлені на будь-який автомобіль. Серед випробувальних автомобілів моделі: ВАЗ 2112, ВАЗ 2199, TOYOTA AVENSIS, TOYOTA AVALON, TOYOTA Сamry, NISSAN MAXIMA, ШЕВРОЛЕ ЛАЧЕТТІ і АВЕО, ДЕУ ЛАНОС та інші.
Підприємства, що виготовляють амортизатори “Goodroad” мають сертифікати якості: ISO 9001 та і ISO/TS 16949.
Дозуючі деталі, забезпечуючі зусилля опору амортизатора при 80 - 90% часі його роботи, між собою не стикаються і це забезпечує великий їх ресурс. Амортизатори “Goodroad” випробовуються на різних автомобілях вже більше 7 років і можуть бути встановлені на будь-який автомобіль. Серед випробувальних автомобілів моделі: ВАЗ 2112, ВАЗ 2199, TOYOTA AVENSIS, TOYOTA AVALON, TOYOTA Сamry, NISSAN MAXIMA, ШЕВРОЛЕ ЛАЧЕТТІ і АВЕО, ДЕУ ЛАНОС та інші.
Підприємства, що виготовляють амортизатори “Goodroad” мають сертифікати якості: ISO 9001 та і ISO/TS 16949.
Виписки із звітів випробувань амортизаторів “Goodroad” на автомобілях:
- значне поліпшення керованості, особливо при “перестановці” на великій швидкості, вище 150 км/ч;
- відмічена відсутність ударних навантажень на рульовому колесі при русі по нерівностях;
- по відчуттях водія автомобіль Гольф- класу поводиться як м'який, важкий автомобіль, не розгойдується на великій швидкості при перестановці, управляється легко, відчувається стабільність в роботі підвіски і додає упевненість в управлінні;
- зменшення шумового та вібраційного навантаження, особливо на швидкостях вище 80 км/ч; .
- відсутність короткочасних відчуттів втрати відчуття дороги при хвилястих нерівностях на великій швидкості, тобто автомобіль не підстрибує і добре «тримає дорогу»;
- значне поліпшення самопочуття водіїв при далеких поїздках;
- дуже м'яка робота на малих швидкостях при переїзді невеликих перешкод;
- значне відчуття зменшення швидкості автомобіля.