Стандартні Інструкції Демонтажу / Монтажу Стійки
Застереження
- Одночасно демонтуйте лише одну стійку з автомобіля.
- Помістите всі кріпильні деталі в один бік в точній відповідності, в порядку видалення, так, щоб Ви могли повторно зібрати всі ці частини пізніше в зворотному порядку.
- Пошкоджений пилозахісний чохол повинен буде замінений новим.
- Стискуючи пружину, будьте обережним, щоб при ривку не пошкодити поршньовий шток, оскільки пошкодження викличе витік масла.
- Гайки та болти верхнього кріплення мають бути затиснуті з вказаним моментом затягування, як рекомендовано автомобільним виготівником.
- Всі інші гайки і болти мають також бути обжаті.
- У разі потреби, видалите повітря з магістралі системи гальмування.
- Переконайтеся, що розширювальний бачок гальмівної рідини знову наповнений до потрібного рівня.
Демонтаж
- Відзначте положення верхньої пластини (1) на кузові так, щоб повторно зібрати в тому ж самому положенні.
- Спіральна пружина (2) має бути стисла компресором перш, ніж амортизаційна стійка буде демонтована.
- Видалите гайки та болти (3) та від'єднайте амортизатор від осі автомобіля.
- Відкрутіть гайки верхньої опори, що залишилися, та потім усуньте стійку з автомобіля.
- Переконавшись, що спіральна пружина (2) стисла, відкрутіть головну кріпильну гайку штока (5) та закінчіть демонтаж.
Установка
- Перевірте всі монтажні деталі на предмет їх зносу, підготуйте їх в правильному порядку, перевірте комплектацію.
- Прокачайте амортизатор.
- Зберіть амортизаційний вузол на автомобілі в порядку, повністю протилежному до процедури демонтажу. Упевніться, що верхня опора (1) встановлена в положення відповідно до відміток.
Правова обмовка: Ці інструкції представлені лише як загальні рекомендації. <GOODROAD> не несе відповідальності за ущерби, які можуть з'явитися в результаті використання цих рекомендацій та рекомендує використовувати індивідуальні інструкції, що знаходяться в коробках з амортизаторами та звертатися до допомоги кваліфікованих майстрів автомобільних ремонтних станцій.