Прокачування амортизаторів перед установкою
УВАГА ! Не прокачаний перед установкою двотрубний амортизатор - часта причина виходу з ладу поршневої системи амортизатора. Це порушення інструкцій по установці та можлива причина не гарантійного випадку!
Якщо у внутрішній гільзі амортизатора залишається повітря, амортизатор не може правильно виконувати свої функції. Збій роботи приводить до шумів, стуків при роботі амортизатора та до можливого його виходу з ладу.
На підставі тривалого досвіду роботи, інженери компанії ВАТ "Самара-Лада"підготували оптимальні рекомендації за технологією прокачування амортизатора:
Перед установкою двотрубного амортизатора на автомобіль, його потрібно привести у робочий стан. Під час транспортування та зберігання, в двотрубних амортизаторах, робоча рідина може перетекти з внутрішнього в зовнішній циліндр, при цьому у внутрішній циліндр потрапляє газ підпору. В цьому випадку амортизатор видаватиме стуки при роботі в підвісці автомобіля, а його дросельні клапани піддаються руйнуванню. Щоб уникнути поломки амортизатора, його перед установкою ОБОВ'ЯЗКОВО потрібно привести в робочий стан (прокачати).
На підставі тривалого досвіду роботи, інженери компанії ВАТ "Самара-Лада"підготували оптимальні рекомендації за технологією прокачування амортизатора:
Перед установкою двотрубного амортизатора на автомобіль, його потрібно привести у робочий стан. Під час транспортування та зберігання, в двотрубних амортизаторах, робоча рідина може перетекти з внутрішнього в зовнішній циліндр, при цьому у внутрішній циліндр потрапляє газ підпору. В цьому випадку амортизатор видаватиме стуки при роботі в підвісці автомобіля, а його дросельні клапани піддаються руйнуванню. Щоб уникнути поломки амортизатора, його перед установкою ОБОВ'ЯЗКОВО потрібно привести в робочий стан (прокачати).
Для цього:
А. Переверніть амортизатор штоком вниз та плавно, без ривків, стискуйте його;
Б. Зафіксуйте шток амортизатора в цьому положенні на 2-3 сік.;
В. Утримуйте шток, переверніть амортизатор штоком вгору, зафіксуйте амортизатор в цьому положенні на 3-6 сік.;
Г. Видержав амортизатор у вертикальному положенні вказаний час , плавно висуньте шток до кінця ходу;
Д. Переверніть амортизатор штоком в низ, зробіть паузу 2-3сек. та повторіть операції А, Би, В, Г 5-8 разів;
Е. Закінчив прокачувати амортизатор, виконуючи послідовність, зупиніться на пункті Г;
Ж. Утримуючи амортизатор вертикально, штоком вгору, виконайте контрольну операцію (різкими, але короткими рухами штока переконаєтеся в плавному, без провалів, переміщенні поршня).
Якісно прокачаний амортизатор – це плавне без провалів переміщення поршня. Після прокачування амортизатор повинен знаходиться в робочому положенні, ШТОКОМ ВЕРТИКАЛЬНО ВГОРУ, аж до повної установки на автомобіль.
Після удосконалення конструкції амортизатора "Goodroad" прокачування його значно спростилося.