Создание сайта GOODROAD

Знайшли помилку? Повідомте про це розробнику сайту


Створення сайту є процесом, при якому завжди є ймовірність появи помилки, яку вчасно не помітили. При виявленні помилок, не працюючих посилань та інших помилок пов'язаних із створенням сайту звертайтесь за контактною інформацією, розташованою за адресою: www.web-master.dp.ua/

Що робити після створення інтернет-магазину або звичайного сайту

Якщо продажі у вашому інтернет-магазині знаходяться на низькому рівні, і ви шукаєте причину, можливо, настав час спробувати краще зрозуміти потреби ваших клієнтів. Це особливо вірно, оскільки 76% клієнтів очікують, що бренди зрозуміють їхні потреби, тоді як 89% успішних компаній вважають передбачення потреб клієнтів невід'ємною частиною зростання бренду. Потреби ваших клієнтів будуть впливати на кожен вибір, який вони зроблять у процесі покупки, від пошуку до оформлення замовлення. Якщо ваш бізнес електронної комерції не відповідає цим потребам, це може призвести до в'ялих продажів в інтернет-магазині. Читайте далі, щоб дізнатися більше.
Які потреби клієнтів?
У всіх нас є потреби, і це може стати для нас чудовим стимулом до дії.Якщо ми відчуваємо голод і потребуємо вгамування апетиту, то, природно, піде похід в магазин (або до холодильника). Простіше кажучи, потреби клієнтів — це набір життєво важливих критеріїв, яким повинні відповідати ваші продукти чи послуги, щоб споживачі могли їх шукати та купувати.
Якщо ви покращите якість обслуговування клієнтів за рахунок обліку цих потреб, клієнти вашого інтернет-магазину більшою ймовірністю залишаться задоволеними своїми покупками, зроблять повторні покупки і навіть порекомендують ваш бренд іншим.
Типи потреб клієнтів інтернет-магазину.
Існує кілька різних типів потреб клієнтів інтернет-магазину, які мають задовольнити ваш бізнес. Це можуть бути явні фізичні потреби, наприклад, потреба в товстому пальто, що утеплює, з інтернет-магазину одягу, щоб пережити холодну зиму. Або потреби ваших клієнтів можуть бути більш неусвідомленими — вони хочуть асоціювати себе зі стилем і багатством, тому вони вирішують купити ваші нещодавно випущені розкішні туфлі на шпильці. покупок, включаючи ціни, репутацію та лояльність до бренду, доступність веб-сайту та ефективність обслуговування клієнтів. Наприклад, якщо клієнт електронної комерції веде особливо активний спосіб життя, ефективність і простота використання, мабуть, будуть йому важливими потребами.У цьому випадку вони шукатимуть бренд інтернет-магазину зі швидким веб-сайтом та швидким процесом оформлення замовлення, а також з надійним обслуговуванням клієнтів.
 
49000, Україна, м. Дніпропетровськ, тел. + 038 (067) 631 0496; + 038 (050) 362 6907
Доставка амортизаторів здійснюється в будь-яке місто України